miercuri, 3 februarie 2010

Imposibil este nimic... si depinde de Tine!




In decembrie de....pasti...am fost la sorcovit cu oua rosii.....nu glumesc!
am ajuns sorcovind la cineva acasa , gazde tinere care ne-au ospatat cu ce au avut mai bun ....
Cu gazda doamna am avut o discutie care sa inchins domol si apoi s-a aprins discutie in care sustineam ca oamenii sunt egali ca si potential in pofida tuturor diferentelor de cultura mentalitate si mediu si ca de noi depinde totul sa fim ceea ce vrem sa fim si ca tot noi suntem responsabili pentru ceea ce suntem....evident am intampinat o rezistenta acerba in opinie sustinuta , desi din experienta mea viata mi-a aratat mereu ca Totul Este Posibil ea nu si nu....
nu poti sa fi sau sa faci ceea ce vrei pentru ca imprejurarile nu te lasa ....nu te ajuta...

Strig cu respect numele tau

William KamKawamba


pentru ceea ce Esti!
pentru curajul de a iti cunoaste implini si depasii propriul potential!

Pentru subtitrarea in romana apasati View Subtitles si selectati romana.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu