joi, 4 februarie 2010

Coincidenta?........nu prea cred.....



Profetiile de la Celestine ....



Cand am citit cartea prima data mi s-a parut fascinanta si asta sa intamplat in urma cu vro 3- 4 ani...adevarul prins dincolo de parabola nu imi pot permite sa va rapesc bucuria de a-l descoperii singuri si chiar va indemn sa o faceti ....evident doar daca simtiti ca e cazul....
si ar cam fi...:)))) oricum nu asta e ceea ce vreau sa ating aici ci sa fac o mica comparatie.
Cartea v-o recomand separat de comparatie si este cea care a stat la baza realizarii unui film care a iesit pe marile ecrane in 2007 film care se numeste ....

Profetiile de la Celestine


Am vazut filmul abia in urma cu o luna si ceva in Austria impreuna cu
o prietena si datorita motivului pentru care eram in acolo a avut o
semnificatie aparte filmul si un mesaj personal, nu asta e important,
am revenit in tara si la cateva sapt ma uit la un alt film foarte interesant...
........
Avatar.
Comparati voi...
lasand deoparte sf si alte chestii de gen...
vizionare placuta

Va pun aici luat de pe un site chinezesc filmul subtitrarea n-are desi
am incercat sa caut un loc unde este cu ...
asta e...
Pentru cei care doresc sa il ia de pe torrent dati clik aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu