miercuri, 3 februarie 2010

Geometrie Sacra

E foarte interesant ce mi s-a intamplat de ceva luni nu pot spune ca am avut vre-un contact direct cu informatii exacte legate ( desi asta e o chestie absurda sa o spun tinand cont ca si eu ca intreg universul asta sunt construit pe baza acestei geometrii dar o sa o abordez asa...) de geometria sacra....si totusi am simti la un momendat( fac o droaie de chesti decorative) am simti impulsul de a realiza o lustra din niste bete de bambus pe care le-am pregatit si masurat in urma cu vro 3 ani!!! si au ramas intr-un sertar ....
am luat sfoara si am inceput sa lucrez !
nu am creat eu acel tipar a iesit pur si simplu am legat fara oprire timp de 6 ore bete intre ele si am legat si am legat ......si a iesit asta.....




apoi au aprut altele voi posta ulterior informatii legate de munca mea daca e cazul ....si toate astea au adus rand pe rand geometria sacra constient in viata mea ....azi lucrez cu ea pana nu demult vedeam doar simboluri si ma intrebam oare ce e cu ele oare?
ceea ce e extraordinar e ca am ajuns la arhitectura organica si solidele platoniene si muulte alte, mandale si realizarea lor sirul lui fibonacci......

Aici este un documentar foarte interesant legat de geometrie sacra

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu