joi, 4 februarie 2010

Foarte important ce si mai ales cum mananci


Mi-a luat ceva timp cativa ani de perindare prin mai multe sectoare ale artei culinare si incet incet pasii mi s-au indreptat spre alimentatia vegetariana , pe care am ales sa o imbratisez total abia dupa ce am descoperit din experienta directa cat este de important sa fi atent la ce mananci si cum si asta dupa ce am vazut efectele unei alimentatii gresite asupra proprie mele constructii.
Azi lucrurile stau altfel si eu sunt altfel e drept dar consider ca e necesar sa aduc un mic semn de constienta in atentia voastra. Exista multe variante care pot fi abordate in ceea ce priveste nutritia si modul de a te hrani, Ch'an ( zen ) , Fheng Shui , Ayurveda sunt bucatariile care le consider cele mai potrivite pentru structura energetica a fiintei umane. Dintre cele 3 Ayurveda este o stiinta vasta care abordeaza mule aspecte inclusiv tipologiile energetice pe care sunt construiti oamneii si conform carora dupa ce se indentifica tipologia personala se poate avea un regim alimentar potrivit pentru a sustine ceea ce este starea de alcalina in care organismul nostru functioneaza la parametrii maximi. Datorita alimentatiei si a ceea ce ne ofera mediul in care traim ( cei dintre betoane) suntem supusi unui adevarat asalt agresiv pe varianta alimentara si efectele acestui mod de viata se simt...cum va indem sa va priviti cu un ochi foarte atent si critic starea reala in care sunteti....va postez aici o carte care merita luata in considerare si citita cu atentie....si aplicata.

Si va rog lasati prejudecatile deoparte Yoga n-a facut-o Bivolaru si nu este un termen legat doar de el chiar daca in tara e singura scoala cunoscuta de yoga, invatati sa treceti dincolo de aparente si mai ales de prejudecati.
Indienii au Dezvolatat aceasta cale in mii de ani si acolo este sursa reala a ceea ce este Yoga, desi nu mi se potriveste ca si cale sunt in ea elemente care le folosesc si sunt foarte utile legate in special de alimentatie si ayurveda.

Aivanhov, Omraam Mikhael - Yoga Nutritiei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu